onsdag 8. desember 2010

Såpeboblelampen er oppe!!

Såpeboblelampen er kommet opp!
Litt puslespill å få de riktige kulene
på riktig plass ja..Men de var ordnet i bokstav
og nr koder
så det gikk jo noelunde greit..

Lampen henger i trappeoppgangen og vi
er kjempefornøyde!!
Er den ikke fin???



kommer til å skifte ut fargepaletten på
julepynten,har hatt mye rødt tidligere
men nå går vi over til ventefargen lilla
den står også fint til resten av fargene i huset..


Dette fatet brukes til mye,men tror ikke jeg til
dags dato har hatt kaker på det...
Nå gjør det jobben som lite innslag av julepynt i vårt
"holderpååbliganskekoselignårdetbareblirferdig"
hjem..

Nedtelling til nytt bad.. 9 dager igjen!!
Nå er de begynt med flisene..Og det blir så
lekkert så lekkert..stoore avlange grå fliser på veggen
Så kjekt når man ser at man
gjorde de riktige valgene..


Ha en flott uke videre søte du som ser innom!



*klem*






8 kommentarer:

  1. Den var utrolig vakker. Har ikke sett lignende før. Lekker. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Takk for det snille du! :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin lampe! Du er utrolig flink som står på, pusser opp og ordner, enda Torstein jobber vekke! Blir helt imponert jeg!! :)

    P.S jeg har julekortene klar, så vi MÅ møtes før jul. Vi bor for nær til at det skal sendes i posten!!

    SvarSlett
  4. Hei snuppelupp!

    Det må vi helt klart få til..Du kan jo evt bare ta en tur en kveld om du vil?Vet ikke om vi klarer å få det til å passe for alle neste uke?Det er litt fullbooket fra 16,men 15 kan jeg evt ta en shoppedate el no?Før 14 er ikke T hjemme..Buzy bee...Regner med du kjenner følelsen..KJEKT du har laget blogg da,jeg følger spent med!! :)Gokos til deg!

    SvarSlett
  5. Hei vennen!!!

    Den lampen var bare RÅ LEKKER....Wow! Og så fint pyntet fat, koselig=)! Jeg GLEDER meg til å se bilder av det nye badet deres når det er ferdig=)!

    Nyt førjulsdagene!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  6. Så herlg at vimplene falt i smak, blir glad!!
    Knallfin lampe!
    klem♥

    SvarSlett
  7. hei
    så kjekt å finne bloggen din
    og spennnede med husprosjekt

    julehilsen fra Åpent hus

    SvarSlett
  8. Sååå lekker lampe og kunne tenkt meg noe av det samme.Hvor har du kjøpt din?

    Fra Eva Helen

    SvarSlett