mandag 8. februar 2010

Fat eu`d parfyme!


Min store last.....



Parfyme..


(spiser dem ikke da altså...)

Sist jeg telte tror jeg jeg hadde over 30 ulike parfymer i varierende størrelse
..Er HEKTA på ulike parfymer. Grunnen til at jeg har så mange er vel en kombinasjon av at jeg fort blir "lei"
den samme parfymen over tid,så jeg må ha litt og veksle mellom..(Unntaket må være Issey Miake,den vender jeg alltid tilbake til før eller senere...Mmmm) Samt at jeg har litt samledilla..



Funderte litt på hvor jeg skulle gjøre av alle disse parfymene ettersom det begynte å bli fullt  i skapet og det ble styrete å få tak i den parfymen innerst i samlingen...
MEN!! Nylig kom jeg over et dekorativt og smart tips i et blad (husker desverre ikkke hvilket i farten..)



Å samle parfymene på et dekorativt fat!
På den måten finner en raskt den parfymen en leter etter
og fatet fungerer som en deilig fargeklatt på kommoden på soverommet vårt! 


Kun et utvalg fikk plass på fatet, miniflaskene pynter opp badehyllen vår..
Fantastisk med miniflasker m parfyme..
Da klarer jeg å bruke dem opp før jeg blir lei
og de er super på reiser,tar ikke opp så mye plass i toalettveska!
Også er de jo søte da...



Ønsker alle ute i blogglandia en velduftende dag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar