mandag 19. oktober 2009

Bildetre!



Tutta`s rom!




Kilde: Privat,vennligst henvis ved bruk

Her er litt bilder fra tuttas rom, spesielt fornøyd med bilde treet på veggen...Jeg er ingen tilhenger av bilder overalt og funderte på hvordan jeg kunne samle bildene uten at det så "rotete" ut på veggen... Var inne på yndlingsbloggen min(!!)





Da jeg kom over denne geniale wallstickeren...



kilde: my wonderworld -fairytales
Ettersom mottoet mitt er selvgjort er velgjort (og "hvordan kan vi gjøre dette på en litt mer førskolelærerlønnvennlig måte") fant jeg ut at jeg kunne male motivet rett på veggen...Tegnet opp treet m blyant på forhånd før jeg malte treet i en av de to fargetonene hun har på veggene (mørk og lys aubergine fra Lady`s Easy clean serie)



kilde: Privat,vennligst henvis ved bruk.
Til blader brukte jeg to ulike grønnfarger m litt glittereffekt i. En mørk og en lys for å skape skyggeeffekt og mer "liv" i bladene. Selve bladformen er sjablong fra Panduro. Tutta selv fikk være med og pynte treet med blomster. Disse er fra Nille og koster rundt 30 kr for en eske...





Denne nydelige masken kjøpt i Venezia måtte få bli med på treet...
Denne fikk hun av besteveninnen som var på sommerferie der i år..


Kilde: Privat, vennligst henvis ved bruk


Denne nydelige vuggen har svigermor malt til henne...Er den ikke fin?



Ettersom jeg allerede hadde rester etter å nettopp ha malt rommet hennes kom
utgiftene på rundt 100 kr i maling til blader og blomster...
Skulle jeg kjøpt wallstickeren kunne jeg sikkert
lagt til både to og tre nuller for wallsticker i den størrelsen...



2 kommentarer:

  1. I loved it!!!!
    Får man lov å herme?
    Ser dette for meg i kjellerstuen vår!!

    Du er kjempe flink!!!

    SvarSlett
  2. Så klart man får!!Sorry,så ikke kommentaren før nå!!Helt super måte å samle bilder på!Den nevnte bloggen har MYE inspirasjon å hente..Anbefales!!

    SvarSlett