tirsdag 27. oktober 2009

Poden`s dåp!


Tittei..
Da er vi nogelunde tilbake til normalen,poden er døpt,bilder tatt og kaker spist ( i MENGDER)
Ho mor e begynt på VIBE trening, det kommer godt med i disse kaketider...
FANTASTISK trening for oss litt svimete småbarnsmødre som løper mellom besjebleier og gulpekluter m puppen stikkende ut uten at vi helt er klar over det og naboen ser litt brydd ut idet du åpner døra...Tar minimalt med tid og MAX utbytte!Genialt! Jeg har fått laget et program spesielt for meg iht dette bekkenet mitt som ikke er helt på plass ennå...Gleder meg til neste gang!
Her er anyway litt bilder fra dåpen til lillegutt..Han tok den store dagen med storisk ro!





Noen av invitasjonene..Alle fikk ulike..
Navnearket (Leander) laget jeg selv, materialet innkjøpt på Panduro stort sett...



Søte bamsen måtte få bli med.."mylo and friends" heter
disse nusselige bamsene..





Her er utsnitt av en av dekorasjonene vi bestillte, var imidlertid
ik heelt fornøyd, så båndene (som egentlig var hvite "lisser" ) ble erstattet
med sort satengbånd i tilegg til at jeg surret litt av bordpynten fast i toppen
Så den fikk litt mer "liv". Skoene var veldig søte da!! De kjøpte jeg p forhånd.






Oppdekkingen..Med bordkort i sort og sølv. Håndavtrykket er

et stempel jeg fant i en scrappebutikk i Sandnes i sommer..





kaken (en av litt for mange..) med bilde av vidunderet vårt...



Han fikk utrolig mye fint, blant annet denne albumen..

Er den ikke nydelig?





Tilslutt...Hedersgjesten selv!

Var ikke så lett å få tatt bilde for han ville helst spise både sløyfen
og kjolen...(arvelig belastet stakkar..matvraket)



Ha en fin og spoooky helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar