onsdag 25. november 2009

Adventskalender!



Julebyen min...

Da sover bøtteknotten og prinsessen søtt i sengene sine...Deilige kveldsroen er her,så ho mor får blogget litt..Min kjære laget adventskalender til meg og snuppa før han dro i Nordsjøen..(Vet d...han er en going...) Så da må jo han også få!Kom over denne da jeg var og snopet på Panduro hin dagen..MÅTTE ha den..Var så koselig!Er ikke plass til nytt verktøyskrin liksom..Men jeg får se hva jeg finner på..Noen som brenner inne med tips om gaver til disse mennene er det bare å gi en lyd!!!Litt jobb (hmm..underdrivelse,men hva gjør man vel ik for kjærleiken) å sette den sammen.Må først "Stiples" der brettene kommer.Var avbildet no fancy rilleverktøy,men jeg bruker bare en ruglete kniv og trykker langs linjene...Funker bra. Ferdig med ett hus,men hadde ikke dobbeltsidig teip....Så får ik vist det ferdige resultatet ennå..Men tenkte jeg skulle få klippet ut noen flere i kveld...23 to go.. :) Be back med det ferdige resultatet!



Slik skal det altså bli...Når jeg bare blir ferdig..








Nå står det jammen en marshmellow kakao og roper på meg...

Ha en nydelig novemberaften!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar