mandag 9. november 2009

Shopping in London!

Long time no see...


Har vært på studietur med jobben!Ferden gikk til London og turen var FANTASTISK!
Masse bra opplegg med rebusløp og teambuilding i Londons gater, god mat, lått og løye! Et av flere høydpunkter var musicalen vi så fredag kveld...Dirty dancing!! Veldig bra!..Ellers ble det jo en del shopping..Ble litt skuffet over Oxford street, masse butikker men det ble etterhvert rene sildestimen...Covent garden derimot..Masse sjarme, nydelig julestemning og plass til å nyte omgivelsene! Kunne sikkert vært der en uke uten å kjede meg...Passet jo bra å dra nå som kursen er til vår fordel her hjemme..
Søndag tok vi undergrunnen til Liverpool street st (dvs...Det var der vi SKULLE tatt den..He,he..Men det er en annen historie..Vi fant da frem,Fikk bare litt trim på veien..) og Old Spitalfields market. Stooort marked og nydelige butikker! Anbefales!! Her var det mange unike og koselige plasser og titte innom..Litt utenom det vanlige..Alt fra 2 hand/vintage klær til såper...Til en av butikkene hadde jeg store problemer med å forlate..Qeens var som å komme til himmelen for meg med min forkjærlighet for feer..ALDRI sett en så nydelig butikk og så mye fint på så lite kvadrat.. Var desverre ikke lov å ta bilder inne i butikken..(gjerne like greit ellers hadde ikke vi kommet oss videre..) AAAAHHHH...Sier jeg bare...



Min nydelige lille fe...


En av flere feer jeg kjøpte..Til lillefrøkna ble det "Fairydust"
og en nydelig ballerina..(se under)

Er hun ikke pen vel??
Fra butikkvinduet..
Kunne lett gått berserk her inne...Her skal jeg tilbake!!
Sikret meg en "NOBODY PUTS BABY IN A CORNER" genser..
Ettersom jeg fortsatt ammer og fordelene ble større og større utover kvelden var det flere kommentarer på at jeg heller burde tatt "I carried a watermelon.."

En av bodene på markedet..MMM...Hun kunne virkelig lage cupkakes ja..




Nesten for fine til å spises...Men bare nesten..


Så for å si det på Dirty dancing vis...



"I HAD THE TIME OF MY LIFE..."


kilder: Private bilder.

Ha en nydelig helg!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar