mandag 15. februar 2010

Fru klok...

Uhu!



Snuppa og jeg hadde en "kosedag" i dag, hun var hjemme fra skolen med forkjølelse.
Litt for syk til skole og litt for frisk til sengeligging...Så vi har produsert noen ugler...



Denne har fått navnet "Una" og vokter bildene i bildetreet på rommet hennes...
Den passet veldig godt til treet syns jeg.... 
Den unge damen ble også fornøyd med resultatet...
En kjekk dag....



Her er Fru klok...

Hun skal sendes som en liten hilsen til en liten tantetulle..
Festet gøtt på henne så hun kan flakse litt med vingene når hun skal passe på og hviske kloke ord
i øret på lillegull..Ideen til disse uglene fant jeg på bloggen til


Synes de var så søte jeg måtte prøve og lage en jeg også..Fruen det er snakk om har en superkoselig blogg jeg titter innom rett som det er...Skikkelig kreativ tryllefe med symaskin mellom hendene...

Nå skal det drikkes en kopp med "Peach paradise" (koffeinfri nam,nam te)
Før jeg legger meg med vampyrene mine.. ;)

God kveld på dykk!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Så fine ugler=)! Flinke dere er! Koser du deg med vampyrene dine;)?

    Når det kommer til spm ditt ang bilder må jeg nesten vite litt mer;)! Har du et bilde program? Laster du bildene rett opp på bloggen uten å ha dem i bilde program? Men ja, det er ofte en fordel å gjøre dem mindre;)! Jeg kjenner til noen greie gratis programmer du kan laste ned fra nettet om du trenger! Kan du ikke sende meg en mail?

    Klemmer!

    SvarSlett