mandag 1. mars 2010

Verdens heldigste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jeg er verdens heldigste!!!!

Jeg vant dette nydelige babypleddet på giveaway hos

Noe på hjertet....
Tusen takk snille Jorid! Er fast leser av bloggen hennes men hadde
ALDRI trodd jeg skulle være så heldig å vinne!!!
Nå ble dagen med ett perfekt her!


(Bildet er lånt med tillatelse fra Noe på hjertet.)

Nydelig? Jepp...
Utrolig kjekt med et personlig pledd med navn,
barnets fødselsdato og vekt/lengde på vidunderet...

Noe på hjertet`s "mamma" Jorid har med sine bloggtips lært meg mye om både blogging og bilder.

Så tusen takk for at du deler!!!
Ikke rart mange ønsker å følge denne flotte bloggen..
Gratulerer med 200.000 besøkende...


Nå har jeg offisielt fått bloggedilla...
Dette var kjekt!


Ønsker alle en nydelig dag!

Min ble med ett PERFEKT!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar