tirsdag 27. april 2010

Frk svimete lager babybilde...


Dette inlegget skulle da egentlig handle om decopage skapet som nå
endelig var ferdig...Men det er det ikke...
For Frk. Svimete har rota bort decopagepenselen sin...
Da hjalp det lite at jeg hadde klippet ut ørtenogførti bilder til å pensle
på skapet..Så skapet det står AKKURAT like 60 % ferdig...

Så da laget jeg noen babybilder i stedet...
De kommende eierene har fått initialene sine på bildene.
Fant ut det ble mye med hele navnet...



Prikkete ark fra Tilda serien
Sløyfebånd

Bokstavene er egentlig svarte, de har jeg malt
og tatt glitter på...



Alt fra Panduro



Blomster fra Nille
Lerret fra Styvis

Kommer nok flere av disse...
Har blant annet planer om å lage et til ei lita tulle
til en av de skjønne
folkene her ute i blogglandia....



Ønsker alle en fin,fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for melding på sida mi. Legger meg til som følger her jeg og du er velkommen tilbake på sida mi og!!! ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  2. Hei på du!Så kjekt!Det setter jeg pris på!Skal bare se jeg titter innom!! :) Fin,fin kveld til deg oxå! :)

    SvarSlett