fredag 9. april 2010

Har gjort årets KUPP!!

Vi har gjort årets kupp!!
Har en stund vært på jakt etter ny vogn til bøtteknotten.
Simo vognen etter storesøs har gjort jobben bra,
men var veldig klar for en lettere og bedre vogn...


 TFK ble kjapt en av favorittene og har fått mye bra omtale...


Men 7-8000 er jo litt peng da...Helt til vi fant siden til 


Vi betalte 3200 kroner for vognen + ca 800 kr i fortolling..
Vi sparte altså over 3000 kr på å kjøpe fra Tyskland!!
Bra kundeservice og kjapp levering,
etter 8 dager ca kom verdens søteste postmann med vognen på døren!

Skulle det bli flere (tviler,men man vet jo aldri...)
er det bare å kjøpe en hardbag å klikke på
i stedet. De koster 1800 kr ca her i norge..
Og er markedets lengste hardbag..
Stort pluss..


Mye fancy tilbehør...
Kansje jeg skulle fått meg et "mamaboard" og cruise rundt på?



Man får også kjøpt vognpose og regntrekk,
 men her er ikke forskjellen så stor.. 100 kr forskjell på
å kjøpe i Norge ca.

Så vi kjøper nok DENNE på Barnas hus...
Greit med tanke på reklamasjon osv..


De som er på jakt etter vogn anbefaler jeg VIRKELIG denne vognen!
Bøtteknotten sov som en drøm i sitt nye vidunder i går..
Måtte VEKKE han klokka kvart over 3!

Fantastisk...

PS: Ettersom jeg ikke er så stødig i tysk brukte jeg
Google oversetter på siden, da ble alt med ett litt enklere... ;)


♥Fin freda til de som måtte titte innom!!♥

1 kommentar:

  1. Hei :-)

    Ja det var virkelig penger spart :-) takk for tipset! Er på utkikk etter en lettere vogn selv :-)

    Ha en fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett