tirsdag 25. mai 2010

Spray it!


He,he...Jeg og spraylakken er jo som kjent gode venner..
Er mye i leiligheten som har fått seg en runde med den, men jeg har
valgt ut topp 5...Genial og rask måte å forvandle kjedelige møbler/stasj
om til sorte lekkerbiskener...Her er 5 av mine prosjekt:

Skapet i gangen...

Her har jeg først malt skapet hvitt, limt på plater av
kryssfinèr. Greinene laget jeg v hjelp av aliminiumsfolie og selfølgelig..
sort spraylakk...



Klokke

En flott klokke i furu som desverre ikke
ikke passet inn hos oss..
Ble super etter en omgang med spraylakk.
Viserene er spraylakkert med sølv.
(opprinnelig svarte)


Lykkegren...

En gren funnet i skogen ble lekker med sort spraylakk!
(Noen vil vel kalle meg GAL som lakkerer over et flott
naturmateriale, men håper jeg blir tilgitt...) Jeg har valgt å
pynte med litt dingeldangel..Men her er det bare fantasien som stopper
hva en kan henge opp...Bilder, lykter, smykker...Sokker for den del.. ;)



 Foldespeil!

Her monterte jeg sammen tre speil fra Ikea med hengsler
Før jeg lakkerte dem sort..


Bokstaver!

Ettersom vi har stort sett hvite vegger forsvant bokstavene
litt på veggen...Det ble kjapt fikset på med litt spraylakk..


For tiden holder jeg på med kjøkkenskapene....
Bilder kommer når de blir ferdig..
Bare gi meg en håndfull tid og nok spraylakk.. ;)


Måtte dere ha en nydelig dag!
Håper dere har SOOL som oss...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar