tirsdag 11. mai 2010

ROTE(!)rom søkes....

Mornings til dere....
Ettersom vi muuuligens snart har et hus i sikte må
vi begynne og tenke på å gjøre leiligheten selgbar og fjerne
dill og dall...Og det er jo ikke no problem...
Vi har jo bare 38423849045890864 leker rundt om kring,
masse bilder av de unge håpefulle som henger her og der og for ikke
å snakke om alle skuffer og skap med uforklarlig rot som formerer seg
 i det øyeblikket du snur ryggen til...

Plutselig ser jeg leiligheten med nye øyne..


 
Er så mye TING...overalt!!Hvor kom de fra?


Skulle GJERNE hatt en klipp og lim funksjon på rotet...
Klippet det ut og bort og erstattet det med ett av disse LEKRE interiørene..
Fri for små leverposteifingre, snørr og hybelkaniner...

Funker ikke med de raske løsningene vi tok da vi var liten heller...
Kjøre alt rotet inn i skapet og smelle igjen i håp om at alt ikke kom
deisende ut igjen..Ser for meg aktuelle kjøpere sniktitter i skapet mitt
og blir slått rett i bakken av rotet som kommer susende i hodet på dem..
Takk for deeet...

(bilder fra FRESHOME)

Er vel bare å bite tenna sammen og gå igang...



Måtte dere ha en nydelig dag
fri for hybelkaniner og leverpostei...

1 kommentar:

  1. åhhh..jeg og. Hvor har vi fått alt dette fra..og hvor gjør alle de perfekte av alt rotet sitt?? hehe...har gitt opp det der så lenge jeg har små barn.. Men prøver hvertfall å jobbe med at alt har sin plass!!:-) Ha en fin dag da!!Klem

    SvarSlett