tirsdag 15. juni 2010

S & H favoritter!!

Å være hjemme i ulønnet permisjon
blir man ikke rik av..Men nå nærmer det
seg vettu...Feriepenger og skattepenger er på vei..
Gjett om det jeg skal på shopping ..
Countdown...3 dager igjen..
Imens kan jeg HELDIGVIS
vindusshoppe på nett..
JUHUU!




Accessories fra Gina Tricot

Denne har jeg allerede sikret meg..
Ellos Konto..Say no more..

Tar gjerne den figuren der i samme slengen...




Disse søte kjolene er også faktisk fra Ellos..
Mulig kontoen må vokse litt mer..Hurr,hurr..


Snasen jakke fra Vero Moda..

Denne nettbutikken er foressten super..
5 butikker i en..

(Veromoda, Vila, Only, Name it og Jack & Jones)


Her har vi fått fine solvarme kinn av det deilige været..
Får nyte siste rest før regnet tar over f.o.m i morgen
sies det..



Ha en FLOTTINGS Junikveld dere!!

1 kommentar:

  1. Så stilig det var blitt her da!! Klart jeg finner inn hit!! Koslig. Ha en flott dag!!

    SvarSlett