søndag 4. juli 2010

Sovekammeret vårt...


Litt skummelt dette...





Å vise frem sitt private sovekammer..
Men jeg hiver meg uti det..
Har planer om å ta litt bilder av heimen,men det tar tid..




For jeg er SKIKKELIG god på å sette i gang prosjekter!
Å få dem ferdig er en annen ting...
Så nå har vi en

1  stk pusset og sparklet inngangsdør
som skal males...

1 stk vaskerom med en malt vegg
..3 igjen...

1 kjøkken som skal ferdigmales
(5 av 8 dører er malt+ 12 skuffer som
må pusses og males...)

1 stk demontert tripp,trapp stol
(min kjære sin fra han var liten...)
klar for pussing og maling..

Men bare vent...Når jeg får pussemaskin
 i hus blir det andre boller! 

En ting om gangen sa du??
Aldri hørt....




PS: Ettersom jeg omsider skiftet til et litt
mer unikt navn enn det halve blogglandia
hadde i en aller annen form
vil kansje ikke de som har lagt meg til på blogglisten
sin få oppdaterte innlegg. Den nye adressen er:


http://www.sortoghvitt.blogspot.com/



Håper dere har en FANTASTISK

sommerkveld der ute!




Mvh

NIN


2 kommentarer:

  1. Hoppla snuppa=)!

    Hehehehe....mangler ikke på prosjekter her altså;)! Jeg har heller ikke hørt om "en ting om gangen"!???? Jeg har faktisk ikke vært innom AC Home....fy skamme seg;)! Jeg skal rette adressen din i blogglisten min NU=)!

    Ha en super kommende uke!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder :-) Bloggen din er flott, fint med noe annet enn alt hvitt også!

    Ha en fin mandag!
    Klem J

    SvarSlett