onsdag 6. oktober 2010

Kampen mot klokka..

 3 dager til flytting...
En innbitt kamp mot klokka er i gang..
Målet er å komme i havn med
barnas soverom og stue før vi
flytter inn..Og dette skjer
via a vis småbarnshverdag og full jobb...
Ønsker meg 48 timers døgn...

En ENORM sparklejobb er nesten ferdig for
nå..Mellom alle bjelker og vegger var det sprekker..
vi ønsker listefritt mellom vegg og tak...
Dermed måtte glassfiberteip og sparkel til...
I vannvittige mengder..
Men ÅÅHH!!Så verdt det!!Og for en forandring det ble
fra gusjen furu til vakker hvitt...
de resterende veggen er hvite
og tv veggen er malt i Jotun LADY industriell grå....
fra Lady`s NOW 2010 kolleksjon..


gjenstår å bli enig om tapet til spisestueveggen..













Vi har vært samkjørte på ønsker og tanker
up till now..Men når det kom til tapeten
sa det stopp..Vi må finne et kompromi
mellom Brokade og trær en plass..

Wish me luck...








Beklager min utømmelige tapetbloggetrang..
Skal få tatt noen bilder når vi er kommet litt mer i orden..
gleder meg til mer spennende prosjekt som tuttas oppbygde seng!!


Fin,fin uke på deg som titter innom!!

1 kommentar:

  1. Da regner jeg med at dere har flyttet?

    Fikk nesten litt grøsninger på ryggen, når jeg leste dette. - Fy fader for en jobb det er å flytte en hel familie i tillegg til alt annet.

    Gleder meg enormt til å se bilder av deres nye hjem. Høres veldig fint ut!!

    SvarSlett