mandag 1. november 2010

Pojken på månen


Dagene flyr og jeg
prøver og henge med i svingene..
Men NÅ skal jeg lære meg å
hoppe av tidskarusellen iblant..





Bilde fra vi.sulize.us


Bare være...Nyte øyeblikket,bøtteknotten
som kommer stabbende med boken sin
og vil sitte fanget og lese..
Tutta som vil fortelle om noe
superviktig i en 8 årings liv..
Så får oppvasken og klærene bare vente litt..
Det er jo ikke fare for at de går noen
steder...

Denne uken investerer jeg samspill..
Er på kjempespennende kurs i
DIALOG med jobben..
Er herved frelst..En av sangene
vi ble presentert for traff meg midt i hjertet..
Ville bare dele med dere..
Dere kjenner han kansje best fra 
"Englagård..."
Men Rikard Wolff har altså talang
i fleng skjønner jeg.. 




Enjoy...



Har du en sang som traff ditt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar