lørdag 26. februar 2011

Putedilla og Award!

Her er noen bilder fra sofaen vår,
har nylig lidd av putedilla
og hamstret inn 5 nye puter..
Her er et utvalg...



den store grå er fra
de to andre fra



Lilla er knesjfargen som spriter opp alt det sorte,hvite
og grå hos oss...Liker hvordan de ulike teksturene
og fargetonene gjør at de fremhever hverandre...



Vårt drog av en sofa
heter Cubus og er fra Bolia.
Dette er 1 av 4 moduler..
Når vi har fått listet rundt vinduer
får dere gjerne se de resterende 3..
skal bare,bare først...


Er dessuten hoppende glad for min
very first Award i dag...


Som jeg fikk av herlige Pia
med bloggen Hund,Hus og hage..
Hun tar nydelige bilder og har et hjerte av gull..
takk søte du!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg er på utkikk etter rimelige puter å ha i sofaen min. Har ingen her akkurat nå. Etter jul skiftet jeg fargetema i stua og da forsvant de putene som var her. var for øvrig ikke mine, men mamma sine. :p
    Med første øyekast trodde jeg at hele sofaen var så dyp, men det er en sjeslong (eller hvordan det nå staves) sant??

    SvarSlett
  2. grattis med fin award
    hilse
    Åpent hus

    SvarSlett