tirsdag 8. mars 2011

En utfordring...

I dag tikket det inn en award og utfordring
fra flotte Anette i Opalveien..
Jeg takker og bukker!! Undres på hva
jeg skal dele med dere...
Men here goes:


 
 8 Fakta om Meg...


1. Har en manisk trang til å spraylakkere
saker og ting sort..Skapet i gangen er
en av mange som ikke slapp unna...





2. Begynte å blogge etter å ha
blitt superinspirert av Carina fra

og



3. Har dilla på pafymer...bare MÅ ha dem!
ved forrige opptelling var vi oppe i 37 parfymer
med stort og smått..Et utvalg under..



4. Jobber egentlig som Pedagogisk leder i
verdens BESTE barnehage..





5. Er såpass gæærn etter fargene SORT og HVITT
at jeg likesågodt dedikerte bloggen til dem..




6. Feer er ålreite dyr!Nydelige er de også...







7. Store deler av Bøtteknottens sovetid i mammapermisjon
ble brukt til å lime på massevis av små utklipp på et skap..
Hvorfor slappe av eller strikke som
 normale folk tenker jeg ..

 



8. Ble ALVORLIG bekymret et øyeblikk for
 at Mc Dreamyen faktisk hadde strøket med
i siste episode...
Hva skulle vi sett frem til hele uka da liksom..
Gleder seg til høsten allerede..





Jeg gir utfordringen og awarden videre til




Ha en FEMININ aften damer!
Gratulere m dagen!

2 kommentarer:

  1. Så kjekt å lære noe nytt om hverandre :-)
    Viste ikke at du hadde endt opp som førskolelærer, det er jeg også :-)

    SvarSlett
  2. He,he..Så artig! Stortrives selv om hverdagene kan bli vel hektisk immimellom..Kjekt å finne deg igjen her inne! :)

    SvarSlett