mandag 15. august 2011

Doorknob!

Sær som jeg er vil jeg jo gjerne ha
 håndtak som ikke alle andre har..

Men her i lille Norge virker det som det er dyrt å tenke litt
utenfor boksen, og etter det jeg har klart å finne
frem til via nettet er utvalget
dårlig og prisen litt drøy når en skal ha en del håndtak..





Snart kommer denne snasne saken i 
postkassen min... 


Men via en levrandør fra USA (Gjør jo heller ikke noe at kursen på
dollar for tiden er i min favør...) har jeg funnet de perfekte dørhåndtak!!
Enkel,stilren, godt grep...Og grisefin...
Og fra 12 $ stk (ca 65 kroner) er det jo ikke noe og si på prisen..
I Norge kan du legge på en hel null og mere til for tilsvarende.. Så selv om det blir litt
ekstra med frakt kostnader (30 $ ) er det alikevel
 billigere enn et gjennomsnitts håndtak her i Norge..

Gleeeder seg!






Opp en prisklasse...Men lekker ja!!






Stilig, men gjerne ikke like praktisk?



(Bilder fra levrandørens nettside)


Med ønske om en fin uke fra
en meget fornøyd utgave av meg selv!

2 kommentarer:

  1. Hei. Super fin!! Jeg har sånn på alle dørene mine jeg. Var også veldig usikker da jeg kjøpte de for det er litt utenfor boksen ja, men jeg elsker de. Noen sliter litt med å komme ut av badet hvis hendene er litt våte, men...hallo...det er nok av håndklær der inne :) Du kommer til å bli så fornøyd. Jeg kjøpte mine gjennom R.Bergersen og fikk kvantumsrabatt. Lykke til. Gleder meg til å se!!

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har funnet! Prisene på dørhåndtak er virkelig latterlig dyrt i Norge ... som mye annet. Alt vi har importert til nå har vi fått til minst en tredje del av norske priser. Noe som gjør meg litt oppgitt.

    Har du noen tips til leverandører? Jeg leter fortsatt febrilskt, - etter at de to første valgene har blitt nedstemt pga av pris ;-(

    Uansett, ha en super lørdag!

    Klem fra Carina

    SvarSlett