mandag 1. august 2011

Søstrene Grene

Har endelig funnet veien til Bergen!
Har allerede vært flere ganger innom og snopet!
I dag ble det en stk koffert til Bøtteknotten,
lyseblå (med blomster på riktignok,men det er jo viktig
å kunne være i kontakt med sine feminine sider og sant vel?)
Det har hvertfall INGENTING å gjøre med mammaen sin machemani..
Samt en nydelig boks med fugler til snuppa så kun kan gjemme bort litt
dippedutter...









Butikken ligger øverst på Xibition
i Bergen sentrum

Nettsiden finner du HER


Vi maler hus for alle penga nå som regnet
har tatt en etterlengtet ferie,blitt litt dårlig
med besøk på meg i d siste,kommer sterkere
tilbake! Kjekt med to nye følgere!Velkommen!!
Håper dere legger til adr til bloggen deres på google kontoen
deres så jeg kan besøke dere og!

Mandagsklem

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Har hørt rykter om at den butikken er kommen på xibition....må prøve å komme meg dit i nærmeste fremitd!
    Kanskje vi rett og slett snart må ha oss en cafedate i byn? ;)

    KLEM

    SvarSlett
  2. hei
    og takk for hilsen inne hos meg
    fine ting du har funnet
    takk for tipset
    skal svinge innom Søstrene neste gang jeg er i Bergen :)

    sommerhilsen fra
    Åpent hus

    SvarSlett