søndag 5. august 2012

kAoS...


er vel ordet som beskriver vår 2 etg for øyeblikket...
Kjøkkenet er ribbet for møbler,vegger,tak og gulv...
Min kjære Handy Manny er nå begynt med isolering og
snart kan vi sette opp igjen gipsvegger...
Godt å være i gang,men kaotisk mens det står på..


Her var det tidligere altandør, ettersom vi har utgang til terrassen fra stue også
 har vi satt inn vinduer i stedet. Da kan vi få utnyttet plassen med benkeplate hele
veien. 



Her kommer spiseplass med barkrakker.
Halve veggen skal bort slik at vi får litt mer "luft"
på kjøkkenet og man kan se TV fra kjøkkenet
om man vil det..



Rester av den gamle innredningen...Nyydelig sant?
Ettersom vi legger om det meste
av funksjoner på kjøkkenet er det om og gjøre
å holde tungen beint i munnen mtp
el uttak og funksjoner. Blir GODT med et
bedre utnyttet kjøkken! Før hadde vi knapt
benkeplass..



Taket skal isoleres og her kommer
det spotter som kan dimmes..



12 dager til det nye kjøkkenet kommer...
Dvs at vi har 4 dager på å skru sammen et helt kjøkken før min kjære
drar ut i nordsjøen..
OMG...Vi får ta nettene til hjelp...


Ikke alt vi klarte å tegne inn, noen foringer og smådetaljer
som må på plass..Vi har valgt Ramsjo
fronter fra Ikea. Vi så også på HTH kjøkken,
men utifra flere tester og hva du får for pengene
(med vårt budsjett) gikk vi for Ikea kjøkken.


GLEDER meg til vi kan nyyyte det ferdige resultatet...


Noen som vet om fliser med sølvskimmer?
Fortsatt litt usikker på fliser over kjøkkenbenk/vifte og spiseplass..
tips mottaes med takk!




4 kommentarer:

  1. Det skjønner jeg godt! Utrolig slitsomt mens det står på, men det ser ut som det blir LEKKERT!!
    Klem♥

    SvarSlett
  2. Takk søte du! Jeg ligger strak ut med hoste og forkjølelse,noe dårlig timing..Heldigvis er min kjære mann arbeidsom og står på!

    SvarSlett
  3. haha. det var velkjent stil på bildene. minner om mitt kjøkken for øyeblikket, ja. ! :)
    skal bli spennende å se se
    vi velger en miks mellom Kvik hvite med gripelister + valnøttfronter fra snekker... Vi er spente - har foreløpig ikke sett noe..

    lykke til til uka. jeg titter selvfølgelig innom igjen.
    heia heia :)

    hilsen
    Åpent^hus

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant... Høres spennende ut! Har heldigvis fri i morgen, så vi får stått på litt :) Takk for heiarop,det kommer godt med!

      Slett