onsdag 14. november 2012

Topp 10 Pottery Barn




Her har det vært stille en stund.....
Hus,heim,unger,hverdager og "må bare"...
Har bestemt meg for at bloggingen skal være kos og når
tiden strekker til... Det er fantastisk kjekt å finne inspirasjon
her inne, både når jeg besøker følgere/blogglisten min.
Men jeg gjør det jo for min egen del...Jeg kommer ikke til å lage
en masse konkurannser for å få flere følgere eller legge inn flere innlegg
for dagen for å få opp leserstatistikk..Jeg synes det er helt greit at andre
gjør det, men det passer ikke for meg..Jeg er fornøyd akkurat slik det er.
Om noen finner meg og legger seg til er det selfølgelig kjempekoselig, for ofte
kan man da få besøkt koselige blogger en ikke visste om fantes...
Så av og til går det en måned og av og til bobler 
det og en vil dele det en kommer over...


NÅ vil jeg dele ønskelisten fra Pottery barn med dere..
Synes jeg leste noe om free shipping..Hmm..
Får håpe min kjære kikker innom... ;)
Eller julenissen....

Kom nesten litt i julestemning her jeg sitter...




1.Bokstøtte m foto,2.Bilderamme til juletreet,3.Smykkeskrin,
4. Pelspute (imitert) 5. Kjelke




1. Glassanheng,2.Kran, 3.Flaskekork, 4.Ornament,
5. Stjernelykt (ute/inne)


Alle bilder fra Pottery Barn














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar