fredag 15. februar 2013

Your dream bedroom?


Hvordan ser ditt ut?
Her er mitt...Forhåpentligvis innen et års tid...











Men det gjenstår ennå noen valg:


Tregulv i grå finish VS Flossteppe i grå ?

Veggfarge... Heller mot mørk grå..


Skyvedørsgarderobe hvilken løsning...



Smelle til med et sminkebord?



Grått tak?Hvitt? 



Hva hadde du valgt?




Elsker den duse litt "skitne" rosa fargen mot det grå og sorte...

Akkurat det speilet jeg ønsker er ikke så lett og finne..
Har du sett lignende blir jeg veldig glad for tips?
(de på ebay til 4000 er liksom litt over budsjettet mitt..)



Vil at soverommet skal ose av lunhet,ro og en liten dose glam.

La kontrastene fremheve hverandre..


Silke møter treverk...

Pels møter glass...
Hardt sort mot dus rosa...




Det skal være behagelig å åpne øynene når en våkner om morgenen...

Og en kjærkommen pust i bakken fra Duplo utover gulvet, klær som skulle vært brettet og alle tingene som bare kommer kryyypende frem
enda en ryddet da for ti minutter siden? Skal heller se igjennom fingrene med
bamsene som garantert slår følge med bøtteknotten i morgengryet
inn i vår seng..

Åh... Cant wait!!!
Hvordan ser ditt drømmesoverom ut? Kansje du allerede
har det? Legg igjen en link da! 



Ønsker de som måtte stikke

 innom en SNASEN helg!

4 kommentarer:

  1. Her var det mange idèer og ønsker. Håper du får dem oppfylt. Jeg har dessverre ingen tips å gi deg. Er faktisk ganske så grønn når det kommer til interiør. Ønsker deg en fin vinterhelg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja her bobler det over.. ;) Takk for det,det samme til deg!! :)

      Slett
  2. Mange valg du skal ta! Men det klarer du nok lett... :)

    Tror ikke soverommet mitt er så langt unna drømmen.. men skulle gjerne hatt det litt større/med mindre skrå, så jeg kunne laget walk in closet..

    Fortsatt fin helg til deg min venn ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. I know...Walk in hadde vært drømmen...Mulig vi tar ett av soverommene vegg i vegg når kidsa flytter ut..Men det er nok mange år til.. Gleder meg til å se stuen! Har jo ikke vært ute hos dere på evigheter...Mulig vi inviterer oss selv snart ;)

      Slett