onsdag 30. desember 2009

Jul på sort hvitt vis..

Altfor lenge siden...Hvor blir tiden av?!

Da var julematen vel fordøyd,gaver utvekslet og julefreden godt etablert...
Nyter synet av et flott innpakket landskap!Var utrolig kjekt med hvit jul i år!
Av min skjønne mann fikk jeg Olympus E 520 Speilrefleks!!
Billedkvaliteten steg plutselig et par hakk gitt...
Driver fortsatt og blir kjent med den nye kompisen min ettersom jeg har
begrenset erfaring med Speilrefleks. Tenker å ta meg et fotokurs slik at jeg ikke bare trykker rundt på måfå..

Har tradisjonelt sett vært veldig rødt/gull kombinasjon når det gjelder julepynt. Er noe med tanken om at rødt en synonymt med jul??!
Derfor tenkte jeg å prøve sort hvitt dilla mi først i gangen i en litt mindre skala og se hvordan det ble.




Glittergrenen fant jeg på Living. Den har fått bli venner med London Feen min og sorte kuler i forskjellige former..Prøvde hvite/sølv kuler også,men da forsvant kontrasteffekten, så det ble stort sett sorte....



Juledekorasjonen laget jeg av kuler fra Maison og selvplukket granbar, kongler og mose. Puttet oppi litt kanel m sløvtråd og nellikspiker for å få julelukt...mmm!




Lampen er "wannabedyrdesign" fra Hemtex!




Tilslutt stemningsrapport fra Austevoll der vi tilbragte julefeiringen...







Blir ikke bedre!
Ha en fin nyttårsfeiring!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar