tirsdag 15. desember 2009

Strikkedilla...

Her er grunnen til min labre bloggaktivitet...
Litt av den hvertfall...I tillegg til gavestyr og anna vanlig styr.
Disse er nå på vei til et lite nøste i Trondheim...





Er et av flere tøfflus par i produksjon...Tar ikke så lang tid om en sitter en kveld.(bruker gjerne 2 timer på en tøffel ca,er du litt mer dreven enn meg noe mindre..jeg pleier jo se på tv samtidig og da opps..Skulle øke der ja.. ;) Så d blir litt telling og omattatt og oppatrekking innimellom,men men...)
 
Varm og go til en liten fot er de hvertfall!(alpakkaull)
"Diamant" knappen er prikken over i`n!
 
Oppskriften fant jeg i boken "Myk start" skrevet av May B. Langhelle

En link til Bloggen hennes HER

MASSE kjekke oppskrifter på babytøy for oss ik så avanserte strikkere, liker at ting blir ferdig fort...

Nå er det bading og kveldskos med poden før jeg skal på trening og vibe meg klar til juleutskeielser...

Ha en fin førjulskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar