lørdag 26. juni 2010

DAY HOME


Nå er det mammatid...mm..Kaffekopp og bloggekos..

Bøtteknotten tar formiddagslur ute i vogna.
I går prøvde jeg meg som "trillingmamma" da meg og
Bøtteknotten passet et tvillingpar på 1 år
 til en god veninne. Etter 9 (!!!)
Besjebleier tenkte jeg at jeg er fylt
 med respekt for dem som
har det det sånn hver dag..
Snuppa var heldigvis med og underholdt
de 2 av 3 som ikke var på vei inn/ut av badet for ny bleie..
Flinke store jenta mi...I sånne stunder tenker jeg at
7 år er en perfekt aldersforskjell..

Svinset innom Barbazar sine sider...
DAY HOME har myyye fint ja...
Drømte meg vekk i disse flotte bildene..
Kan jeg bare flytte inn her?













Bilder fra Barbazar



Da var det tilbake til virkeligheten..
1 tonn klær roper på å bli brettet sammen..



Ønsker dere en FLOTT lørdag fri for sure sokker!

1 kommentar: