tirsdag 22. juni 2010

Photoscape!

Har omsider fremkalt bilder til
det som skal bli Bøtteknotten sitt album...
Tok bare et år.."kremt"..



I den anledning skrev jeg ut noen av bildene jeg
har brukt på bloggen..Og ble positivt overrasket!
Har brukt photoscape til redigeringen etter tips fra
snille Jorid fra Noe på Hjertet Som alltid
tar seg tid til å svare når en lurer på noe! ♥


Kjekt å kunne lime inn litt annerledes bilder i albumet,
og en har jo dusinvis med muligheter til å forbedre og forandre..
Jeg er fortsatt på "leaning by dont really knowing what im doing "
fasen av speilrefleks bruk og manuelle innstillinger.
Fikk en lynkurs m brodern for en stund siden,
men det ble mye info på en gang..Så halvparten
har jeg nok glemt..Er vel bare å fortsette å prøve!

Spørs om jeg ikke skal sette meg ned i kveld
og få inn litt bilder. Tanken er å også lage et
lite album bøtteknotten kan ha og se i.


En som tåler en liten krabat som skal bla selv.
Tutta hadde det da hun var liten og elsket å se bilder
av seg selv i ulike settinger mamma,pappa og familien ellers..
Og ikke minst dyr! Bøtteknotten elsker jo hunder..



Link til nedlastningsside for Photoscape
finner du HER



En fortreffelig dag til dere!!

1 kommentar:

  1. Takk for koselige kommentarer hos meg!! Så herlige bilder da. Har såvidt kommet igang med Photoscape og synes det er så gøy. Så mye man kan gjøre ut av bildene..nå tar jeg jo så mye bilder for jeg tenker alt jeg kan gjøre med de! Nå sliter jeg litt med hvordan jeg lager nye fonter i scape, men jeg finner vel ut av det.. Ha en skjønn kveld!!!

    SvarSlett