torsdag 31. mai 2012

Dalani og Haltepinker...











Bilder fra : DALANI



Er du litt sånn som meg? Umettelig trang på inspirasjon?
Drømme deg vekk i SNASENT interiør?
Kom over Dalani, nettbutikkaktig sak med kampanjer..
Inviterer du dine interiørfrelste venner
får du 150 kr pr venn du verver..
(de må riktignok handle da,så velg dem med kredittkort..Mohaa)
Så er du heldig da har du MANGE venner
og kan gå berserk selv m gavekort... De kjører ulike kampanjer
for ulike levrandører...Jeg har fritt kokelurt sammen
ting jeg ikke hadde sagt neitakk til i min stue!!


Chek it out!


Og ha en NYDELIG uke videre





Hilsen en haltende utgave av meg selv
som har klart å pådra seg brudd i beinet av dansing
(djeeeezzzz liksom....Men ja det ER mulig)




NOTE TO SELF: ALDRI mer litt for store ankelstøvletter
med veldig glatt nylonstrømpebukse i mens man hopper
 rundt på et dansegulv...HUSK!(!!!!!!!)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar