tirsdag 5. juni 2012

Bildevegg pågår...

Endelig tok vi skrittet og borret det første hullet på
den veldig hvite store veggen...
Er jo det som er skummelt.. Så nå er vi i gang! Ettersom
haltepinken meg er avhvengig av hjelp fra min kjære
(noe sier meg at det å balansere på ett ben i sofaen
og borre samtiding ikke er det lureste jeg kan drive med nå..)
Må jeg pent vente til senere men regner med å bli ferdig i kveld!
Blir rett og slett prikken over ièn med den veggen der!
Tror vi kommer til å bli superfornøyd!
Måtte "tygge" litt på hvordan vi best kunne måle opp
rammen rundt. Maskeringstape risikerer man jo å dra med seg halve
 veggen etterpå, og det skal jo helst være nogelunde i vater...
Så jeg har rett og slett brukt tråd fra et garnnøste og festet med kitt
til veggen,kontrollsjekket med vater. En må ha tråden ganske stramt festet.
Funker supert! På forhånd testet jeg ut sammensetningen
av bilder på gulvet og tok bilde av det slik at vi husker
sammensetningen til det skal opp på veggen.
(man rir ikke den dagen man saler for å si det sånn...) 





Testing på gulvet:








Gleder meg til alle bildene er kommet opp,skal
legge ut flere bilder da.


Ha en nydelig uke videre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar